gokväll!

Buddy ligger helt utslagen och snarkar! och jag ska strax moffa tonvis med kalorier och hoppas på att Simon vinner BB!

har fortfarande ont i ryggen, men inte lika cp-ont som igår. tror jag fått nån muskelinflammation! men nu har jag iallafall lite flummpiller att götta mig med! tog ett igår när jag gick och la mig.. oooch så ringde milla. hon och dannie ville komma förbi och låna min gps. ja det är väll inga problem, så jag hasade mig ur sängen och gick ut till bilen för att hämta den. kading! haha jag fick ju förfan anstränga riktigt ordentligt för att lyckas verka liiite rekorderlig iallafall, party! :P

jaha nehe, nu sprang klockan iväg! ska duka upp inför svullarkvällen! på återseende!



se så söt snutten äääär! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0