glad tjej idag!

idag slipper ni gnäll ;)

idag fyller världens bästa pappa år! så just nu sitter jag hemma hos päronen med uppknäppt jylf efter att ha tryckt i mig massa kinamat! och om en svängom blire jordgubbstårta hihi :D

mötet hos doktorn gick skitabra idag! jag stod ju där redo att strida, men vafan läkarn var ju hur cool som helst. han tyckte inte det var någe snack om saken.. klart som fan att jag ska skiktröntgas, så fort som möjligt tyckte han också! gosh.. vad hände? :D

haha, igår när jag skulle stänga av tv:n där hemma så hittade jag inte dosan. vände upp och ner på hela soffan, kollade på golvet, i köket, i badrummet, överallt! tillslut ringde jag sebbe och typ: "vart har Du lagt fjärrisen....!?" Och sebbe som brukar ha en viss förmåga att förlägga saker lite här och där, svarade med svansen mellan benen att han inte visste.. varpå jag snoffsigt säger "nehe.. då fåru leta efter den sen näru kommer hem!"
Idag när jag var hos elly, så skulle jag ta upp en sak ur min väska.. gissa vad jag fiskade upp? HAHA! :D

nu ska jag spana vidare på lite utomlandsresor.. mamsegull fyller ju 50 i höst, så då tänkte vi packa ihop nästan hela familjen granath + respektive i en enda stor resväska och fara iväg till varmare breddgrader! det ser vi fram emot! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0