fy i helvete!

vad varmt och klibbigt det är! sitter och väntar in dunder och brak och flera liter regn som utlovats idag! phuu..
idag har det varit lugna puckar! eller aa, jag har städat.. pallade köket och badrummet, men nu känner jag mig helt utslagen! klibb klibb klibb, massa klibb! fastän jag springer runt med bara shorts och bh, så äre endå bara en massa klibb!

och inatt.. huuua! jag trodde seriöst att sista tiden var kommen! världens jävla mega smäll vid halv 5 imorse! sjukaste jag hört! trodde det var ett flygplan som exploderat rakt över oss och skulle krascha ner på oss vilken sekund som helst! men det var ju bara lille åskan...

Igår vare iallafall en helt rekorderlig dag! drog iväg till säbylund med hanna och vovvarna! mitt första dopp! gött vare! efter det drog vi hem till elly och nallade lite fika. sen drog jag och Buddy hem till päronen och softade i trädgården och åt världens godaste glass! sen blev det en sväng till munkatorp och kasta boll och lattja lite! aajust, efter det gjorde vi ett litet besök hos jove och frida också! det var en lång dag för lilla snutten igår :) jag tror ärligt talat inte att han fått varit med såhär mycket förut.. hänga med runt på äventyr!

när vi kom hem vid halv 12, då vart det bingen direkt för oss! sen sov vi ut, mycket och länge idag. till kl. 12 faktiskt.. ;)



Pearl, Buddy & Britt :)

Kommentarer
Postat av: Elly

Meh!! Sluta klaga det är ju sommar.. Du kommer längta efter klibbet när du skrapar dina rutor en morgon i 25 minus i vinter;)

2011-06-07 @ 17:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0