typiskt svenskt

jag som snackat om att jag ska lära mig göra volter.. jag gjorde nästan en nyss i tvättstugan! oavsiktligt! så visst finns det potential i mig!

och som vanligt fick jag tvättrum nummer 3 idag. som jag gått och förbannat mig över i flera veckors tid, säkert en månad eller två, över att centrifugen i ena maskinen inte funkar! men det absolut värsta, är att det är ingen människa som felanmält detta! jag har typ gått och väntat på att nån ska styra upp det där! så jävla typiskt svenskt att överlåta och förlita sig på att andra människor tar tag i sådant! fy..

och vad ska jag skylla på..? nä inget, jag tänkte faktiskt ringa och felanmäla dethär nu ikväll.. men klockan är ju så mycket. jag gör det nästa gång. svennebanan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0