back on track!

ooja, uppe på benen och snurrar runt igen! kan vara därför jag inte hänger här så värst mycket längre ;)

sitter och softar med en påse chirre och längtar efter sängen. känns lite sisådär att lägga mig nu, halv 9. jag är ju ingen bebis!

eeeeeh.. jag har nog inget roligt att förtälja om jag ska vara ärlig! mer än: Squeeze my finger!!

haha men historien bakom det.. orkar jag inte dra! jag typ skrattade tills jag dog, uppstod, och skrattade lite till! och nu kan jag inte tänka på det utan att fnissa, haha! :D

näe, en cigg på ballen och ett glas med vitaminer! sjukt fin kombination, den ena väger upp den andra! tjoflöjt!

ajust! kan någon köpa denhär hundburen eller!? den står bara ivägen för mig. 500:- Det är fan billigt! hade en kvinna som var väldans sugen på den, men hon var så förvirrad så jag tror hon tappade bort sig själv...




ett litet tillägg bara.. vad hände igår? i snitt så har jag runt 15 besökare om dagen här.. och igår, 53!? ååå-kaay?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0