tjolahopptjolahej!

här sitter jag och äter leverpastej! eller inte. chokladrutor närmare bestämt men det rimmade inte lika bra på min rubrik!

har haft en lugn helg. bangade på utgången. men lika bra, jag hade banne mig ingen ork! sen dessutom råkade jag ut för en inflammation i vänsterarmen, så jag kände mig helt cp-skadad och handikappad. men idag, och ett halvt paket Ipren fattigare så hälsar armen att den mår bättre!

så lördagen spenderade vi med att åka och storhandla! rätt schysst att göra det en lördagkväll, inte många som intar kundvagns-race då, så då får man lite mer svängrum för arslet inne i affären!

nu kom jag av tråden.. när reklamen på tv:n sätts igång så höjs ju volymen med 1000 decibel så det bara dånar. och sebbe är expert på att gömma tv-dosan under alla kuddar och filtar i soffan, så man måste gå på jakt!

hmm.. min lördag. aa efter handlingen så mosade vi ner oss i soffan, moffade chips och jordnötsringar och plöjde igenom massa nya FamilyGuy-avsnitt! göttans!

oj oj, klockan tickar iväg.. måste styla mig lite snabbt! ska iväg på barnkalas! syrrans småttingar fyller! heja heja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0