nattbloggning

jag är på ett såntdärnt jättekul humör.. jättetrött men har ingen lust att sova! så jag sitter här och glor runt, unzar la musica och.. aa..

det är banne mig inte mycket glöd i denhär bloggen längre..
mitt fantastiska liv känns väl inte sådär über-intressant just nu!

har legat sjuk halva veckan. jag som klarat mig hela hösten och hela vintern, fram tills nu.. mallig har jag varit, men när febran slog till så var jag inte så kaxig längre! efter att legat hemma i ett par dagar så klättrade jag på väggarna, så jag drog in och jobbade exakt hela helgen. $$ ;)

känns som jag har jättemycket att göra imorgon, vill egentligen bara sova ut ordentligt.. men har massa samtal som måste ringas! och teletiderna är självfallet tidigt som attans! sen har jag tvättis kl. 12, jippiekayjaymotherfucker!

och nu har saker och ting styrts upp med mig, gick till VC och slog näven i bordet att nu får dom fan hjälpa mig med saker och ting! 2 dagar senare fick jag träffa läkare ;) as-schysst var hon! ung tjej, så vi satt mest och snackade och jämförde våra skavanker med varann, haha! hursom, denna vecka ska jag röntgas i rygg och bäcken, finally! ska styra till kroppen nu så att jag kan bli en såndär hurtbulle igen :D

sen frågade jag även om jag var bortglömd ang. pseudodyskalkyli-utredningen.. eftersom Nån jag pratade med innan sommaren sa att jag skulle få en kallelse efter sommaren, men NÄ! såklart att det inte fanns ett spår utav detta samtal i min journal! jävla skit-sjukvård! ingen ordning alls! de bara skiter i en om man inte är tillräckligt hård. och efter det ena så kommer det andra.. en bokstavsutredning, haha! pinsamt.. men kan ju vara skönt att få svar på saker och ting :P Fattar inte varför sånnahär saker inte tagits tag i tidigare? typ när man var massa yngre.. hade väll underlättat en hel del i framför allt skolan.. . . ..

Näe, vad jag bubblar.. ska förbereda mig för sängen nu! natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0