lollo i bloggträsket?

En ledig fredag! Hade tänkt dra till CityAkademin idag och plugga, men nää. Idag lägger jag banne mig alla måsten åt sidan. Det är okej! Och samtalen jag måste ringa kan vänta tills på måndag!

Göttmos! Har nyss käkat frulle! Ska väll hoppa in i duschen om en svängom.. Sen ringa Jove och kolla om hon är vid liv. Vi hade nog tänkt inta Hindersmässan idag. Inte för att det brukar vara någon större höjdare egentligen, men soft att komma ut och luffa runt lite! Tror att denna fredag blir lugn! Bara hänga i gäng :)

Men imorgon blire nog andra bullar, vart ju väckt av en Hanna imorse som ringde och upplyste mig om detta. Glad tjej :P Hon vill ut och svina imorgon, så ptjaa, varför inte? :)

Näe! Intag dusch-position! So long!




Jove, Hanna & Lollo




Tissetatt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0