hakunamatata

har nu på morgonen varit på VC och blivit tömd på blod, och nu har jag mellanlandat hemma hos Päronen och äter upp deras godis i väntan på att Elly ska vakna nån gång så vi kan åka och handla bebis-grej till Jc som ploppar ut sin unge närsom! :D

jag har kommit på mig själv med att nu ska jag sluta gnälla så förjävligt över att det inte händer nånting i ens liv! att dagarna bara rinner förbi en.. det är ju egentligen så o-sant så det finns inte! jag håller ju igång varenda dag med nånting. så mycket som jag spurtat runt de senaste månaderna, både hit och dit, så minns jag faktiskt inte sist jag satte mig ner i soffan och chillade.. och bara var.. hela tiden så håller jag igång, och har jag ingenting och göra, så hittar jag på nånting att göra. jag borde lära mig att slappna av.. innan jag får en hjärtattack. men en blir ju så lätt rastlös. så från och med Nu, inget mer gnäll om att jag inte gör nånting! jag borde istället gnälla mer över att jag aldrig sitter still och softar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0