det går bra nu, kompis det går bra nu!

fan vad jag surfar fram! känner mig helt WOHOO så jag måste nästan ta mig samman för att kunna skriva något!

har varit på möte på komvux idag och träffat en helgrym snubbe! som gett sig fan på att hjälpa mig! om det blir en pseudodysklakuli-utredning får vi se, vi börjar med att läsa matte. Just nu är kursen fullbokad, och många står på kö. MEN, han ser mig som prio 1 ;) Hoppar någon av eller blir klar med kursen fort som fan, så får jag gå före i kön och hoppa in :D I väntan på att få komma in så ska jag läsa lite grunder på egen hand. Sätta lite diciplin på mig själv och traska iväg till CityAkademin där jag kan få hjälp. För om jag inte håller igång detta nu så kommer, om jag känner mig själv rätt, detta att rinna ut i sanden. Det gäller att hålla kvar motivationen, så att jag inte skjuter upp det ännu mer!

Sen satt han och jag och pratade om allt möjligt. Gled in på hur jag är som person, hur jag fungerar i skolbänken, på jobbet, till vardags.. Helt plötsligt märker jag hur han börjar lirka med frågor om både det ena och det andra. Sen skickade han mig till kuratorn! Haha, inte ordagrant precis. Men han tycker jag ska ta kontakt med henne.. ang.. hör och häpna! : en bokstavsutredning. Kolla inte på mig, det var han som tog upp det :P Märks det så tydligt, haha! Han sa att han jobbat mycket med tjejer som haft adhd/add, och att han känner igen saker och ting i mig. Han sa att det inte ska sättas någon stämpel på mig, utan mer för att jag ska få mer förståelse över saker och ting inom mig.


Låter som att jag är världens misär-brud, men nee. Dom här två sakerna är nånting som jag hållt tyst om i så många år, för jag har skämts så mycket. Och nu, när jag kliver fram och fått så mycket pepp ifrån folk runtikring, så känner jag att Varför i helvete ska jag hålla tyst!? Jag är ju inte efterbliven eller så! ;)

Vart rätt många rader nu.. men det e la gött! Och inte nog med det kom lönespecen nyss! I'm rich bitch! :D

Tror jag ska öva lite på volter nu! Ska styla inför Petter ikväll när han kommer och uppträder på Ritz ;)

Och nu har jag även hittat min bräda! :D check it out:

Fin va? :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

tummen upp för dig! =D

2011-01-27 @ 14:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0