tänk frisk! tänk frisk! tänk frisk!

näää fytusan nu börjar jag känna mig lite krasslig! knarkar halstabletter och echinachea, klunkar te och har hoppat i flera lager av kläder! livets ironi att baciller alltid ska komma och hoppa på en när man faktiskt inte har tid eller råd att vara sjuk. har ett 5-dagars jobbmaraton framför mig nu, och jag måste jobba. med eller utan hals. haha, tänk er hur man skulle se ut utan hals :D

ah well, annars då? jo det funkar! jobbar.. och hänger runt! trycker på med saker att göra, far och flänger känns det som. men när jag nu försöker att tänka efter vad jag gjort på sistånde så står det banne mig helt still.

var på hundutställningen nu i helgen som var iallafall.. ouff vad många fina vovvar det finns! och min lilla roliga sysselsättning var att kolla på hunden, och sen på ägaren. sådan matte sådan hund stämmer så jävla bra, haha! men annars såååå.. saknar jag min voff :( något så fruktansvärt. herregud så tomt det är utan honom...

sen tycker jag allt att våren kan ta och komma nu! trött på vintern, kylan och snön! fick en försmak av vårkänsla igår iallafall, då solen tittade fram. så jag drog med mamma & pappa på en promenad vid rynningeviken! göttans!

jaha, nehe, vad ska man göra nurå? umgås med mig själv i soffan kanske.. sebbe har ju hittat en ny kärlek. pang-pang-spel på datorn.. men det gör inget, får jag hela soffan plus fjärrkontrollen helt för mig själv! sicken lyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0