solig förmiddag!

sitter här och äter frulle, glass! ;)

var hos tandläkaren i morse och fick en såndär über-sexig bettskena som jag ska ha på natten eftersom jag spänner mina stackars små käkar något så förjävligt! så nu skare vara slut på spänningsvärk i käkar och huvud!

och för att kompensera denna fulighet så ska jag till frissan och få håret ompysslat om några timmar! göttmos!

firade jove som blev hela 23 bast igår! så igår vare den internationella svullar-dagen! först cheesecake och annanaspaj hemma hos henne, och sedan begav vi oss till Hellas och käkade lyxmat, för att sedan avsluta kvällen på Pitchers! en helt rekorderlig kväll! :)

nej nu ska jag tvätta håret så att det är lite frescht till sen! och sen hoppas jag elly hör av sig så kanske vi skulle ses en svängom på staden och ta en fika eller nåt. om hon nu minns det, hon var rätt yrvaken när jag ringde och väckte henne imorse :P

tjaarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0