självömkan

efter att ha luffat runt i morgonrocken till kl. 1.. känt att ställa sig och göra frukost är värsta projektet.. börjat blöda näsblod för att man är så sänkt.. osv. så slog jag tillslut näven i bordet och tänkte att jag tänker fan inte ha en sämst-dag idag också!

så jag hoppade in i duschen och funderade ut vad Jag vill göra idag! Jag tänker inte sitta inne och glo och tycka synd om mig själv. så medans jag schamponerade mitt hår så tänkte jag ut ett schysst senarium i skallen om att när sebbe kommer hem ska jag fråga om han vill följa med till marieberg så att vi kan skämma bort oss själva lite grann!


och sebbe kom hem.. med klirr i kassarna och andra planer tillsammans med grabbarna. det är helt okej! absolut! jag blir bara så arg på mig själv att jag kan tänka ut värsta grejerna som Jag vill göra. sen blir jag bara så fruktansvärt besviken över att det inte blir så! jag får helt enkelt skärpa mig..

och polarna? jobbar.. bortresta..

så, vad gör man? en dag som denna? jag är redo för vad som helst, enda ut till naglarna är jag klar!

här sitter man, stylad, med massor av självömkan. wo-ho..



Kommentarer
Postat av: Elly

Imorgon Majsan då är jag all yours:D Vi ska allt få till något spännande!

Kraam!

2011-02-04 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0