har fortfarande inte fattat.

världen står stilla just nu. jag har fortfarande inte fattat. satt nyss och kollade igenom massa gamla bilder.. Hittade en relativt bra bild på oss. Den här:



Efter att denhär bildens togs, så hoppade vi sönder soffan! :D

på alla andra bilder jag hade så brottades vi bara :D vilket fick mig att tänka på att vi alltid skojbråkade med varann.. och ibland vare inte nådigt! som den gången jag bet dig i armen och du fick fetaste blåmärket efteråt, som vi skojade om att det var rabies. eller som den gången du började svinga med stekspaden och brände mig på mitt finger, så nu har jag ett ärr ifrån dig. eller den gången du kramade sönder mig så hårt att hela min ryggrad knäcktes rätt.. skulle kunna sitta och berätta i evigheter om tokigheter med dig..

glada minnen.. precis som du ville ha det. att man skulle tänka glada tankar och minnen! I'm trying..


Vila i frid Matte, du kommer att vara saknad kan jag lova. Jag kommer att bevara minnena med dig väl. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0