Friday night and lowlow is...

..sitter här.

så kul var det!

men vafan gör det när man har sean banan i högtalarna!

näe! vad gör jag..? sitter här och laddar inför att göra en mega-trippel-volt med skruv ner i sängen. har lyckats tagit mig igenom 2 arbetsdagar med aj-aj i halsen och snor som tagit sig friheten att rinna ur snoken på mig lite hej vilt! fördelen med att vara förkyld: man kan skylla på allt snor som samlats i hjärnan när man bettet sig lite efterblivet.

ajust, på tal om efterblivet. som vissa kanske vet så är ju jag the master of springa in i dörrar. jag har gjort det igen. jag vet inte hur jag lyckades, det gick så fort. men smärtan fick mig att inse att jag överlevde kraschen! en liten bit av nageln på fuckyou-fingret stod rakt upp. så det var bara att blunda, bita ihop och slita dän den! skönaste att jag var på jobbet där spritning av händer sker med jämna mellanrum, göttans! tänk er.. den där känslan av att man bara vill lägga sig på golvet och suga på tummen med snuttefilt och allt! och nu? så är fingret varmt, svullet och pulserande, yum yum!

en gnutta självironi i detta inlägg minsan! ;)

och det jobbiga i livet.. är väll att verkligheten kommer ikapp i från alla håll och kanter. som idag.. när floristen fråga vems begravning blomsterkransen ska till. 
Mathias Angeria.

mmm.. livet.. livet..

nu blire bums i säng, så att jag är pigg och alert till jobbet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0