tor's dag

åååkaj! tror att jag är the master of jojo-bantning. kilona som jag så flitigt hade tappat, har jag nu fått tillbaka. men det är väl julens charm? tröstar mig med ett restaurangbesök och bio ikväll, ska moffa så mycket jag bara kan! whatevah liksom!

är egentligen jävligt trött, ser nästan dubbelt. har jobbat häcken av mig (inte bokstavligt talat, tydligen) nu under julen. och igår fick jag köra 13-timmars lite huxflux. känner på mig att det kommer vara jävligt tungt att ta mig ur sängen imorgon bitti... och sebbe, honom har jag knappt sett de senaste dagarna. jag går upp innan han har vaknat, och jag är tvungen att gå och lägga mig såfort jag kommer hem. igårkväll hittade han mig i sängen, deckad, med en tidning på magen och en aladdin-ask bredvid. det var min mysiga egentid det! zZzZ...

nä nu ska jag slå en drill! hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0