tar mig upp

försöker att få lite julkänsla, folk säger att det snöade förut, pyttsan heller?! var på julmarknad i wadköping igår, och på o helga natt. var trevligt, men fortfarande ingen julkänsla. bara halsont. köpt de sista julklapparna idag iallafall.. jag försöker så gott jag kan! :]

är fortfarande omringad av dendär bubblan. känner inte så mycket längre, förutom ibland när bitterheten och kniven som skaver i ryggen gör sig påmind. det är inte synd om mig.. det är ju Jag som väljer hur mitt liv ska levas. bara det att jag orkar inte resa mig upp just nu, så jag sitter här ett tag till och plaskar med fötterna i pölen. gör det bästa utav situationen helt enkelt.

och på fredag är det begravning.. nästan 3 veckor sen, eller nåt. så jävla sjukt! känns som om att jag går mer på begravningar än på bio... :[


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0