nu vänder vi på steken!

igår var allt eländigt, igår var jag så ledsen och ynklig, inte ett dugg kaxig. såg inte en enda liten ljusglimma. men det är väl när man minst anar som det börjar att vända. today is the day!

var ju hos läkaren igår. antibiotikan jag hade fått hade knappt tagit på mig, så inte så konstigt att jag kände mig som en bajskorv under någons sko. har fått en dunderkur nu, som jag ska ta dubbel dos utav i ett par dagar. börjar redan att känna mig fit for fight :]

och göteborg ska det bli! vi får kapa bort en dag, behöver nog morgondagen också för att vila upp mig. så det blir 2 dagar istället för 3, och några grejer som var tänka att göra har vi suddat bort. men Lisebergs Julmarknad ska vi iallafall på, och Universeum, och tralla runt i klädaffärer på stan, och äta god mat och hej och håå vad gött vi ska ha det, mamma & jag :]

kanske inte blir så pjåkigt endå, man måste ju endå ha kul på vägen som en vän till mig en gång sa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0