i väntan på maten...

...så hänger jag här en sväng! kul va?

har varit och fightats med folk på mellandags-rean! även fast man egentligen nästan aldrig hittar nått på självaste rean så äre så att man bara måste dit och slåss, hör liksom julen till på nåt sätt.

julaftonen var iallafall härlisch! jobbade på dagen, och har fått så mycket beröm nu efteråt över hur fint jag hade gjort och fixat och donat. och att utan mig hade det säkerligen inte blivit någe långbord, eller tomteluvor, eller tillstyrt över huvudtaget istort sett. jag suger åt mig, det är tur att dom har mig! den dagen jag tappar gnistan som undersköterska, då ska jag säga upp mig och byta jobb. så borde alla tänka!

efter jobbet så åkte jag, pappa och mina bröder runt till gravar och tände ljus. vi besökte fler gravplatser som tillhör mina vänner, än vad vi besökte platser som tillhör släkt... och vad jag vill ha sagt med det förstår ni nog.

sen hälsade jag på sebbes päron, och sen vidare hem till min familj!

ne nu ska jag eeeta! revbensspjäll :D tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0