2011 goes 2012

stylad och i ordning gjord enda ut i naglarna! kommer bli rätt lugnt ikväll, vi ska hem till päronen och käka nyårsmiddag. efter det så vet jag inte. är bjuden på 2 olika partaj, men vi får se vart jag hamnar! får ju inte heller bli för sent, ska ju upp 6 imorgon bitti och fara till jobbet, vad annars? ;]

bara för att det är nyår så verkar folk tro att livet kommer att förändras imorgon. haha titta nu kom pessimisten fram, som vanligt! men det är ju tamefan ett sånt jävla tjat om att allting kommer att bli så himlans strålande fantastiskt nästa år! ja, kanske. det är helt och hållet upp till var och en själva. tänk alla stackars satar som vaknar upp imorgon och startar det nya året med en hejdundrans hangover! fint.

en annan kan ju skryta med att jag har inte varit full sen år 2008. jag har aldrig snusat. droger... hm, tar inte ens smärtstillande när jag har ryggsmärtor för jag gillar inte att vara oklar i huvudet. och sen, nykomlingen: jag har inte rökt på 3 veckor. det ni! det kallar jag straight edge. vissa kallar mig tråkig. men jag är fan så mycket roligare än ett sluddrande, illaluktande, tjatigt, gapigt, klängigt, nerspytt fyllo. ;] undra vad jag ska ha för nyårslöfte..? sluta dricka så mycket oboy? :P

Gott nytt år på er! 
Ha det så kul ikväll, ta hand om er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0