vad nu då?

börjar jag bli lite huk måntro? :s konstig i halsen, frusen och kranen rinner, NÄMEN vafaaaan. tänk frisk, tänkt frisk, tänk frisk. jag ska ju jobba inatt! och så ska jag på arbetsintervju imorgon! tänk frisk!

sitter och mular räkchips i väntan på att maten ska bli klar! man blir ju baske mig ännu hungrigare när man känner doften ifrån köket! och så går man och nallar lite, sen orkar man inte maten som morsan stått och slitit ihop!

det är ju endå rätt soft att bo hos päronen igen, får maten serverad och blir lite ompysslad. men! det finns fan nackdelar också! som bäddsoffan som jag snackat om tidigare. och att här hemma har dom pelletsbrännare, alltså måste man sätta på den 1 timme innan man ska duscha så att vattnet hinner bli ordentligt varmt! vet inte hur många gånger jag lekt med döden och hoppat in i den iskalla duschen och fått hjärtstillestånd, men wooooh!! vad man känner sig alive efteråt! och att dom bara har en ynka tvättmaskin! en annan har ju blivit bortskämd med två tvättmaskiner, en torktummlare och ett torkskåp. 4 maskiner med tvätt klart på 3 timmar. här tar det 2 dagar innan tvätten är ordentligt torr. jag tvättade igår, så idag är min "mellandag", alltså då jag knappt har några kläder att ha på mig för allt hänger på tork! 

mycket intressant va?

Jag har föresten upptäckt dubstep. så fruktansvärt jävla apskönt!!!! höj volymen, höj basen, lyssna och njuuuut.



ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0