fuck yeah

jag vet inte, men jag har en svag känsla av att det senaste året inte riktigt varit mitt år..
med all min otur som bara avlöst sig efter varann, så är jag glad att jag faktiskt inte köpt mig en trisslott. för då hade jag väll, men en liten gnutta tur vunnit 1 miljon. som jag sedan med min otur blivit rånad på av en både blind, döv och lam, muslimsk hindu med rosa ballerinaskor. hur stor är chansen på det? för min del, så skulle jag inte bli förvånad.

att jag och sebbe gått isär är väl ingen större nyhet för de flesta. stundtals så är det jättejobbigt, och stundtals så tänker man att det fanns ju en anledning till att det beslutet togs.. Men ja, det gör ont. vet inte vad som är upp eller ner. bak eller fram. rätt eller fel. men det är väl bara att bita ihop och ta sig igenom det värsta, så kommer nog bitar att hamna på rätt plats tillslut. och hur dom hamnar, det får vi se. kan inte göra så mycket mer än att ta dagarna som de kommer just nu..

och nu har jag även fått svar på mina röntgenbilder. ett litet diskbråck. en liten "spricka" i en annan disk. och kotor som buktar utåt. känns faktiskt rätt skönt att äntligen få veta hur det ligger till i min stackars rygg. så nu äre träning, träning och träning som gäller! funderar även på om otroligt graciösa jag skulle ta och prova på yoga! smidig som en havande tapir är ju vad man är! men alla har väl nån gång känt sig som en överflödig kossa? nu ska jag bli en schvaaaan!


Lite så man får tänka.. :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0