shululuu

vart inringd till jobbet imorse. utan mig hade det ju banne mig varit kaos! har nu fått mig en liten rast, så jag sitter och vädrar fossingarna innan det är dags att gå på kvällspasset!

idag äre grått och mulet tråk-väder ute. men igår, då var minsan solen framme och alla svennar skriker i kör: "det är sommar!!" och sparkar av sig skorna och struttar runt i linne och trekvartsbrallor. alla förutom lollo. det är ju fan svinigt kallt! sommaren finns i spanien! jag hade inte haft något emot att stannat där ett tag till.. tills den riktiga sommaren var på sin plats här i sverige!

näe. nu ska det här fattiga fettot gå ut och ta sig en liten rök.
det roligaste med magsjukan här på jobbet, är att personalen på alla andra avdelningar viker hädan när man kommer gåendes. vågar knappt möta en med blicken! jag får star wars-melodin i huvudet.. darth wader.. bam bambambam bam bambam....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0