todelooo!

sitter och förfestar lite med mig själv! pringles och saft, haha! snart kommer jove och ska rota igenom min garderob efter någe roligt att ha på sig. obs! inte så roligt att folk skrattar åt henne. Efter det går vi på de tyngre grejerna, partydrickat! Redbull woho! :D


Sen ska vi skjutsa småpojkar till Hallsberg på ferre! tänk när man själv var i 17-års åldern.. fifan det var ju Livet! man kanske ska fråga om man får joina festen? hmm.. 17åringar vs. 23 åringar. de borde ju tycka att vi är kärringar! ellur?! äh! tror vi skulle göra succé! men för att min brorson ska slippa pinsamheter och bli utskämd så gör nog jag och jove rätt i att dra vidare till krogen sen! ikväll ska vi röja loss! ja ja jaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0