goddagens!

hänger hos milla och försöker sysselsätta mig medans hon står i duschen! känner mig så rastlös så jag ska tvinga henne att hitta på något as-lajbans sen!

jobbade ju idag. och magsjukan är ju i full gång, vilket är fantastiskt bra för min del! eftersom istortsett alla ordinarie ser sin chans till att kunna vara lediga och förhoppningsvis även bli trodda på att de är sjuka på riktigt. så mer jobb till mig! nu kör vi jobb-maraton igen! sicken tur att jag troligtvis har dendär geni-genen som gör att man är imun mot såntdärnt med att kräkas ur alla hål man har! fick den uppenbarelsen när jag praktiserade på sjukhuset, och kräksjukan härjade i cirkus 3 veckor! kände jag av någon? nope! lite mallig är man ju haha!

från det ena kräket till det andra, nu kom milla utfarande ifrån badrummet! på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0