en onsdag i april

nyduschad och nyfärgad i håret, göttans! och nyskrubbad! flagar ju bort min färg ifrån spanien :( ska strax gosa ner mig i soffan och moffa dodis! men först kände jag att jag var tvungen att sätta mig framför datorn och pilla lite på musen hihi..

igår var vi ju ute och röjde loss lite! jag, jove och frida! en sån jädrans soft kväll vart det! allmänt roligt och glatt! sånt gillar vi! såhär glada var vi innan vi traskade utåt:




haha internt skämt! :D

Och idag sov jag ut, mycket och länge! sen iväg och träna sig lite! sen har jag styrt till balkongen lite! tvättat fönstrerna, dammsugit och sedan drog jag med sebbe till plantagen och köpte blommor!




efter blominköpet åkte vi och köpte mat som vi tog med oss ut till rynningeviken och svullade i oss! finfint!

morgondagen kommer det väl inte hända så värst mycket mer på än att det vankas jobb.. ska jobba kväll, skönt. sova sova sova ut ut ut! ännu mer!

sen äre ju påsk och grejer i helgen! inte för att det att det är en sån värdslig sak för min del.. men jag funderar lite på att om jobbet frågar om jag kan hoppa in, så ska jag nog för en gångs skull säga nej. jag säger alltid ja. jobbar i ur och skur. i skyhög feber osv. inget hindrar mig. men nu.. ska jag nog unna mig en ledig helg! känns inte som att det inträffar så ofta så det är jag värd! :D

ska iallafall till mamma och pappa på lördag och käka påskmat! eeeller så ska vi grilla om det är fint väder! fifan vad fint!



Glad Påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0