äter banan hos päronen

här sitter jag och känner mig som en flykting. jag har ju fått övergett mitt hem! efter ett par dagars huttrande så ringde jag till bovärden och undrade om det bara var jag som var allmänt pjoskig och frusen eller om det var något värme-fel. det var alternativ 2, såklart. han sa att det var en propp som hade gått och att jag skulle ha lite tålamod och sätta på mig en till tröja.

aa, så nu, några dagar senare, så sitter jag här hemma hos päronen istället, med en förkylning och lite småont i kroppen efter att ha sovit skavfötters med sig själv på en uppblåsbar madrass som jag delat med både hund och katt. om värmen inte är fixad i morgon så är det bäst för dom att Eon har sprängts i luften, den ursäkten godtar jag.
en propp som gått.. jo tjena.. skulle ju t.o.m jag kunna fixa, på 2 minuter och med förbundna ögon.

min man skrev föresten sitt livs första blogginlägg idag, haha! lika bitter som jag, vi passa ypperligt bra ihop! hoppa in och spana lite och säg att han är tjock eller nåt så blir han nog jättelycklig! www.sebbetaube.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0