25e september

"det är så mysigt med hösten och det blir så fina färger ute!"

läääägg aaaav! skärp er!

tröttsamt, grått, mulet, kallt, blåsigt, blött.... ska jag fortsätta? klockan är bara 20.00 och det är tvärsvart där ute! brrrr...

Är i vilket fall som helst lördag idag. blir lugna puckar.. Var ute och lattjade på Strömpis igår  vart en riktigt schysst kväll! knökfullt med knökens människor vare.. trevligt att träffa lite gamla lirare, och att shaka arslet inne i den tropiska värmen på dansgolvet! exakt vad jag behövde!  

sitter nu och väntar på att jove ska höra av sig. blir kanske några rullar ikväll! och imorgon väntas det jobb!  

skööönt att jobba! bara plöja igenom dagarna! har varit på ett sånt skräpigt humör på sistånde. och istället för att gräva ner huvudet i sanden och gömma mig vilket skulle göra mig t.o.k.i.g så kör jag på istället. lika bra!




tjingepling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0