torsdag torsdag torsdag torsdag

kom på att det var lääänge sen jag hade en riktig lurk-dag! när man bara är, gör inte ett jävlarns skit, luffar runt i morgonrocken hela dagen och behöver inte ens bry sig om att duscha. imorse när jag vaknade bestämde jag mig för att denna dag får bli min lurk-dag!

är även vovve-vakt åt donna idag. en löpande donna! inte så lite heller.. så jag har schyfflat bort alla mattor här hemma och satt på donsie ett par otroligt heta sverige-kallingar! så varje gång jag tittar på na' så kan jag inte låta bli att fnissa :D hehehe..

har 100 Höjdare, säsong 1-6, på nerladdning, kriminell som man är! så det ska jag gotta mig i att se på sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0