i brist på annat så skriver jag en rad eller 7

att sätta mig och mamma bredvid varann när vi är uttråkade kan bara sluta på ett sätt. shopping! ;) simon & thomas, släng er i väggen! nu äre low & mom som gäller!

göttans! jag får göra allt det roliga i lyan, medans sebbe får göra det tråkiga gubb-görat. vilket jag faktiskt inte tror att han har så mycket emot. eller jag hoppas i varje fall det. typ sånnahär über-tråkiga saker som att bygga trägolv till balkongen. styra stereo/ suround-ljud / hemma-bio -grejer.. aa, tekniskt "kraffs" kort och gott. slipa och måla om köksbord och stolar... ne usch jag börjar ju gäspa bara av att skriva om det :)

hursom, spenderade kvällen hemma hos Milla, med henne, Dannie och kladdkaka. Milla fyller nämlige tjugotre år idag. Jag köpte en lagom bögig låda till henne som jag proppade massa godis och onyttigheter i! sicken livlig fantasi man har :)

nä.. krypa ner under täcket känns som en ypperligt skön plan! natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0