höööös-t-t-t-t!

sitter här och rastar mig själv på jobbet! har väl egentligen inget jättelajbans att skriva om, jag bara tidsfördriver!

jag skulle lätt kunna jobba varje helg. långpass plus ett 7 till 4-pass. för det motsvarar på ett ungefär 3-4 arbetande dagar, på vardagarna. lite schysst klirr i kassan!

efter jobbet ska jag käka tårta! min broder fyller 25 idag. hoho vad tiden går. när vi var små var han min bästa vän, och idag, är vi så tvärolika varann som det bara går att bli! dag och natt! svart och vitt! äpple och banan! aa you know..

justja, idag kommer väl elly hem ifrån rhodos om jag inte är helt ute och vinglar på cykeln? säkert brun och fin. jove är också det, hon var i spanien för nån vecka sen. och hanna & bosse kommer hem ifrån USA på torsdag.. brownies! jag kommer ju känna mig som.. som.. aa inte fan vet jag! jag får helt enkelt bli polettneger och sola sönder mig, eller hålla ett långt avstånd ifrån mina vänner.

fast.. äre inte lite inne nu att vara blek..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0