uuuuuuuuff!!

så trött i mina ögon! och uttråkad är jag! funderar på att åka och hämta hit min lille voff om en svängom :) sen blire ut och traska i soowlen!

fytusan vad jag flagar! om armar, lår, mage och bröst, fruktansvärt ohett! mina nya fina sängkläder äre ju bara att slänga in i tvätten haha :P

har i vilket fall som helst installerat mig rätt så bra i nya lyan, helnöjd är jag! den är såå fresch! ;)

och imorgon är min efterlängtade klipptid! gött!

ne om man skulle ta och ta tag i sig själv! på återseende! tjing!



eeta glass i soowleeen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sämst på att blogga! Haha jag vill ha mer o läsa på jobbet ju!!

2010-05-14 @ 14:26:12
URL: http://jovelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0