wuuurräpp!?

oj oj oj vad bloggandet rullar på ordentligt nu! vet inte riktigt vad som tagit åt mig.. men det är la ingen som klagar över det med tanke på att folk gjort påhopp om att jag borde blogga oftare! :) so here we go!

fredagkväll, och jag har nyss kravlat mig upp ur soffan. legat och zappat tv-kanaler och moffat Fredags-Mix.. alltså, den var fan farligt god för mitt eget bästa måste jag säga, haha!

imorgon blire till att jobba kväll, och på söndag blire långpass 7.00-21.45. känns über-skönt faktiskt, frånsett att det som vanligt ska vara så att alla ska ut och rajjrajja när jag inte kan! hrmf.. Hoppas det regnar sönder hela helgen, så slipper jag vara allt för tjinkig.. eller kinkig.. eller, hur fan stavas det? kinky? :D

hursom, med risk att låta dum i huvudet så vill jag bara säga till min "förkylning" att: antingen så bryter du ut, eller så drar du åt fanders! hur jävla cp-irriterande äre inte när man går omkring och känner sig lite sådär mittimellan!? har i varje fall tryckt i mig vitaminer och mineraler och echinachea idag, så jag hoppas att jag kommer slingra mig ur dethär galant endå. man är ju superwoman så att säga.



mina muskler är ena rediga softare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

läckerbit ;) ;)

2010-05-28 @ 23:09:06
Postat av: Anonym

läckerbit ;) ;)

2010-05-28 @ 23:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0