todeloo darlings!

Idag hade jag behövt sova ut, mycket och länge kände jag, men ickepicke! sa till min bovärd igår att de som ska fixa mina småsakvanker i hemmet får komma efter kl. 11. Den första kom vid 8 i morse! Så nu efter sista besöket så kände jag att nu går jag inte och lägger mig igen.. hrmf & morr..

Hursom! Sowlen skiner och himlen är blåå! ♫♪♫♪
Gick ett rykte igår om att det kanske blir till att dra ut till Nora senare idag, lägga i en båt och sedan åka ut och dra upp en och annan gammelgädda (läs mört). Tycker i varjefall jag skulle vara jättetrevligt, så det hoppas vi på!

Och på söndag ska jag prova på healing för min pajade rygg, känner mig lite skeptisk mot det, men är man desperat så är man.. om inte annat så kommer det nog att vara rätt intressant att träffa den där kvinnan som ska göra detta på mig, har nämligen hört lite skvaller om henne och hennes konster mehe..

Ne, om man skulle ta och bajsa sen åka iväg och handla. Var så förbannat jävla sugen på boye imorse, alltså abstinensbesvär deluxe! så jag tog aaall mjölk som var kvar! Sebbe kommer kanske bli sur när han vaknar och inser detta, och den risken tar jag inte, så jag tar chansen och smyger iväg när björnen sover haha :P tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0