rackiluring rackarns bananer!

jaha, vad har man åstakommit med denna dag då? jobbat häcken av mig hela helgen, så idag kände jag att nu jävlar ska jag hitta på någe riktigt otroligt förbannat lajbans!

höjdpunkten på denna dag står mellan tågbiljetts-uthämtningen och när jag eldade upp en fästing som ville bli polers med Zebb.

eller när jag fick uppenbarelsen om att Bob Saget inte är den man jag trodde han var, jag har alltid fått upp bilden på Steve Martins i mitt huvud när jag hört Bobbans namn, fail!

                              

                            t.v: min världs Bob Saget. t.h: the real one.

och vänner.. har jag efterlyst idag. men alla ska hela tiden vara så fruktansvärt pråpra och vara upptagna med sitt och jobba och ha sig.

och nu känner jag mig som en dålig människa som sitter här inne och gömmer mig, när solen så fint tittar fram! så nu ska jag sluta gnälla, upp med hakorna, och ut med min enda sanna vän, zebb. vi ska leka och lattja och ha såååå kul och jag hoppas att alla blir skitavundsjuka på oss! HMPF!

 


Kommentarer
Postat av: Elly

Jag offrade mig ju en kvart iaf;) haha! Ut i solen o njut nu kvinna!!! Köp en glass o gotta dig i solen

2010-05-31 @ 19:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0