flohabba!

aa idag känner jag mig exakt som en flohabba! typ trött, tröttare, tröttast! förstår inte varför jag tvingar mig själv till att sitta här, när jag egentligen kan gosa ner mig i soffan och ha det bra!

för att skryta:
idag var jag, bosse & jove med i aftonbladet. om man bara ser bilden så skulle man kunna tro att det handlar om hund-dressyr. ser man även rubriken så skulle man kunna tro att det handlar om kamphundar (haha). men icke, det handlade om örebro's våldtäckter.



för att skryta lite till:
min karl vet då hur man gör för att få mig att visa smile-groparna, aaaw.



för att skryta ännu mer:
så kommer jag efter sommaren förmodligen och förhoppningsvis även få börja jobba nätter = mer $$.



och för att avsluta skrytandet så vill jag bara skryta med att:
jag nu faktiskt ska släpa mig dessa hela 10 centimeter(!) till soffan, gosa ner och dessutom göra mig en chips-påse tjockare!

Adjökens!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar din blogg :D:D

2010-05-28 @ 23:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0