Måndag

fyndig rubrik må jag säga!

sitter här rastar mig själv på jobbet! och utanför öser snön ner, nu är jag fan trött på det här! satt och tänkte på alla snöhögar som blivit, skulle jag vara småbarnsmorsa så skulle jag fan vara lite nervig när mina ungar är ute och leker. Dom kan ju förfan försvinna i dom! Då får man vänta tills våren kommer och snön tinar bort.. då kommer alla borttappade ungar fram, haha!

nefan, ligga på en kritvit strand och kolla ut över det blåa havet vore ju inte helt fel.. lyckostar som gör det! eller vänta nu, snart äre ju JAG som ligger där! ;) Jag och tre stycken av mina vapendragare.. fan vad vi ska glassa och må bra! :D

ne, nu ska jag kolla om mina kära jobbarpolare har sparat krubb åt mig, min mage snackar arabiska eller nåt! cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0