jag är fan snurrig!

liiite mer än vanligt alltså! rätt illa!

som igår, när jag samtalade med Elly om att jag kände mig så snuvad av att let's-jävla-bajs-dance hade final och tog Solsidan (klockrenaste serien) ifrån mig! "..så när jag hade gosat ner mig framför tv:n så insåg jag att klockan var kvart över halv..." kvart över halv!? Jösses..

och idag då, det här tog nog hem priset! satt och tänkte för mig själv på fullaste allvar "snart dags att hoppa in i duschen innan det är läggdags.." sen kollade jag på klockan, stannar upp, och tänker vidare.. "vafan har hänt med klockan? det är nåt fel på den.." Tillslut, gudbevaremigväl, så insåg jag att jag har ju för fan fått alzheimers! om det nu är så bra vet jag inte men det är ju rätt skönt att veta vad som är fel. Jag trodde på fullaste allvar att det var kväll! Och så var klockan bara 1, på dagen! Jag hade ju tametusan gått upp för bara två timmar sen! shiet..

skärpning!

Händer denna kommande vecka då? Ingen aning faktiskt.
Men veckan efter den så tar jag mitt pick och pack och drar till Norrland i en vecka! Och när jag kommit hem igen därifrån så blire till att packa om väskan, från varma kläder till bikini, för då blire en tripp till Egypten and livin the dream! :D Och när jag åter igen är hemma så blire till att packa bananlådor, för då blire flytt! :D




snuttigt va? :) nu ska jag slåpa! good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0