inte sovnödig

jag trodde jag var det förut, men jag låg bara och skruvade på mig i sängen, sen gav jag upp! sicken kämpe man är! eller kanske inte.

imorgon är jag ledig, och jag kom på den brighta idén om att jag ska banne mig ta upp striden mot mina garderober! nu ska det slängas kläder, eller skickas till de fattiga! för inte fan gör dom någon nytta av att hänga där inne och damma igen! sen när jag är klar med det ståhejet så kommer man till den roligaste biten, fylla upp tomrummen ;)

och på lördag blire minsan till att leka tarzan på BodaBorg! jag var typ bebis sist jag var där, eller ja, nästan.. ska bli spännande!

uff.. halv 3.. jag borde egentligen slå en trippel-frivolt med skruv ner i sängen..

men jag ska bara..
sätta ett par filmer på tankning! jag och fröken ellybellybananlåda ska nämligen köra film-maraton någon dag, softa sönder oss och svulla som om vi aldrig nånsin svullat förut! superkul! 

heppåré!

Kommentarer
Postat av: Elly

Mysmongon & fruktsallad! Kan ju inte bli annat än bäst! 5 av 5 toast

2010-03-04 @ 21:36:53
Postat av: Anonym

Och jag får ta all skit som blir över haha ;)

2010-03-05 @ 20:00:53
URL: http://jovelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0