buuurp!

tranbärsdricka, sicken jädrans bra uppfinning! fick en släng av härlig urinvägsinfektion förut (anteckna!), så det inhandlades tranbär som alla säger ska vara så rekorderligt! och se på fan! efter att ha hävt i mig en liter så känns det redan mycket mycket bättre, coowlt!

happ, vad har man gjort mer idag då mer än huskurat sig själv.. jo, jag har varit och styrt upp lite med den nya lägenheten, kan väll i stort sett säga att den är min nu. blir till att skriva kontrakt nån dag här nu, om det inte kommer något i vägen och vill jävlas för mig, men det ska nog inte vara någe knussel..

jahanehe, alltså.. fan vad mitt liv känns på topp just nu! jag är fan jädrans nöjd och stolt över mina insatser jag gjort det senaste året när det gäller saker och ting runtikring! jag har lämnat lerpölen kan man säga, haha!

och sen för att skryta lite så har man ju dessutom en sån underbart fin karl också! :D

10-0 till mig! :D


Kommentarer
Postat av: Elly

De bra förtjänar det bästa=)

2010-03-15 @ 19:52:04
Postat av: Elly

De bra förtjänar det bästa=)

2010-03-15 @ 19:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0