okej!?

vart tog min ork vägen..? hamnade med arselt här nu efter att ha sprungit runt och fixat och donat! skulle lätt kunna lägga mig och sova en sväng, men icke! bättre jag är trött så jag somnar och sover igenom hela natten på tåget..

fick banne mig ingen bra start på denna dag idag! skulle flytta ut köksbordet in till vardagsrummet så att de kan komma och lägga nytt golv imorgon. men satans jävla bord! det saknades typ 3 millimeter så hade bordet kunnat kommit igenom dörren. så jag slet, och vände och vred och frustrationen vart större och svetten började rinna, så duschen jag precis kommit ur ifrån var ju.. onödig. åååh så arg jag vaaar! och blodsockret föll rakt ner också så jag vart helt darrig och snurrig och vart tvungen att klunka i mig ett glas med oboy omedelbums! sen vart det till att välja mellan att slänga ut bordet genom fönstret eller att skruva bort benen, det vart alternativ 2. otroligt lycklig var jag. haha jag borde börja softa lite känner jag!

nej nu ringde malle och ville komma förbi en sväng, så nu ska jag sätta på kaffet åt na!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0