nu äre slut..

..på denna helg!

har haft det jädrans trivsamt faktiskt! igår vare soffmys, filmer och massa gott med tjejorna!

fick även ett schysst samtal av syrran som börjat på ett nytt jobb som efterlyser lite personliga assistenter. då tänkte hon på mig och mina meriter och tyckte att jag passade som handen i handsken för detta! och jag säger banne mig inte emot! exakt vad jag behöver! jag har ju hela tiden varit inställd på att nu efter sommaren när mitt schema tar slut så måste jag styra ett till jobb för att få det ekonomiska att gå ihop. uj uj, sicket flyt jag har jämt.. ;)

idag har jag tvättelitvättat! sen kom mamma, pappa, brorsan & hans brud och hämtade upp mig, så åkte vi iväg och käkade på resturang!

och nu här hemma så introducerade jag mina fossingar för mina nyinköpta inlines!

känns så härligt! att sakta men säkert få känna sig levande igen! förra sommaren hade jag ju världens oflyt! först kom det ju en bil i alldeles för hög fart, fullproppad med trailor-trash-incest-zigenare och kraschade in i bilen som jag satt i! pang poff det var min rygg det, som jag haft problem med sen jag var 16, men skadan förvärrades garanterat mycket mer efter detta.. livsgnistan har väll inte riktigt varit på topp det senaste året p.gr. av detta, eftersom jag inte kunnat.. leva.. ordentligt.

aa, back on track, förra sommaren, pajade ryggen.. och som topp på det hela så slajzade jag ju upp min fot också så den vart inflamerad och jag fick hoppa runt på kryckor :D

hursom, efter många läkarbesök och behandlingar osv osv så är jag på G nu! tror jag! hoppas jag! känns det som! :D ska ta igen all basket och inlinesåkning som jag missade förra sommaren, ja det ska jaaaag :D

nej nu ska jag packa lite grann! drar till norrland imorgon och blir kvar där tills nästa måndag! heppåré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0