Jag skulle gå och lägga mig..

..så jag skulle bara stänga av datorn. och vad händer? jo, jag fastnar! ovanligt? nope!

hade nyss ett trevligt besök utav Monica här, satt ute på ballen och sniffade på denna ljuva sommarkväll och enbart snackade en massa skit!

uff borde seriöst gå och lägga mig nu nu nuuu! men jag har ingen som helst lust! helt fuckingunbelivable är jag! igår vart det för sent, så imorse var jag en redig trafikfara som susade till jobbet! ser ni en svart eclipse på vägen sisådär en halv 7 på morgonen så håll avstånd.

näe, ska nog ta mig en kopp av mitt nyinförskaffade te. kvällsro heter det, ett speciellts sorts te som ger just.. aa kvällsro. clevert! erkänn nördig man ääär haha! men man blir ju lugn och trött och soft och såntdärnt utav det, ett lite bättre alternativ än att sätta sig och röka en feting!

imorgon äre midsommar. det enda jag vet att jag ska göra är att efter jobbet åka hem till la familia och äta gottegottgott! resten är ett mysterium.. verkar som om ingen har några större planer av oss som blir kvar här hemma i staden! vi får la se hur det blir..

naa! nu får jag ge mig! sängen, yes. sova, jupp. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0