homemakeover

har haft en alldeles fantastiskt strålande dag idag! tror minsan det är mamma som får stå för det! :D vi har traskat runt och inhandlat diverse grejer till mitt hem, sen åkte vi hit och stylade till det lite! så nu ser lyan redigt trivsam ut! den där mamsen är allt bra att ha hon! :D




det är här vi hänger!



bokhylla och vovve-hörna!



ser liiite hemtrevligare ut i mitt kök!



t.o.m ballen fick lite styling!

naa nu ska jag strax slagga.. redigt trött efter att gått upp 6 imorse och jobbat, sedan fixat och donat och haft sig! jag är fan värd min säng nu! plus att jobbet väntar på mig imorgon med :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt lollo riktigt schysst ! =D

2010-06-30 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0