hej, IGEN!

mina bestyr vart klara redan kl. 14.00 idag. sen dess har jag suttit och funderat på vad jag ska äta (klockan är nu 19.38) jag funderade så mycket och kom ingen vart att min mage började protestera! skärp dig lollo, ge mig maaat bruschaaan! så det var bara att krypa iväg till köket med magknip och göra.. ptja, nudlar funkar ju alltid.
men jag behöver fortfarande nånting rejälare! men vadå? hela frysen är ju fullproppad med både hamburgare, pyttipanna, vårrullar och bacon.. Här har vi ett praktexemplar på dagens i-landsproblem! beslutsångest. skärp mig.


imorgon startar mitt jobba-bort-det-lilla-arsle-jag-har-schema! nej nej, inte träning, utan jobb, arbete, wöörk. äntligen schema! äntligen kan jag planera dom lediga dagarna som jag knappt kommer att ha! känns faktiskt ypperligt bra!

hursom, hungrig eller ej, beslutångest eller inte, liten eller stor häck.. så är jag endå en mycket lyckligt lottad tjej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0