cp-uttråkad . . .

det är ju inte allt för ovanligt att jag sitter och beklagar mig om att jag är uttråkad och trött på livet när jag sitter här och skriver, men, hade jag varit fullt upptagen med diverse roliga ting så hade jag knappast suttit här.. katsching!

lördag idag och folk är upptagna med sitt i sin vanliga ordning. varit så uttråkad att jag till och med ringde mamma & pappa för o höra om de ville hitta på någe lajbans med mig, men ne, det var också upptagna med sitt. såklart!

men sen började jag se ljuset i tunneln igen, när Sebbe hörde av sig. vi bänkade oss framför varsin webcam och lekte kurragömma.. haha aa! vi är cp :D

jag undrar hur många som mår bra idag.. ja det var ju studenten igår. det var nog den roligaste dagen i hela mitt liv, när jag tog den. men fan sicket slitage man var.. haha :D igår tog ju Marcost den, så det vart ju till att fira honom en svängom!

nefytusan jag behagar inte sitta här längre, så nu blire till att styra pasta & pasta-sås a la Louloou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0