back in orebronx

jovisst, sitter hemma hos pappa nu som så snällt kom och hämtade mig på stationen imorse.. Uff jag har hur mycket som helst att göra idag känns det som! Jag som helst av allt skulle vilja lägga mig och sova en stund.

Kan inte riktigt påstå att man känner sig utvilad efter en natt på natt-tåget, 6 okända människor i samma hytt, smala sängar så man rör sig inte så mycket under nattens gång och får både liggsår och nackspärr, Plus! det värsta! filtarna är för små! vafasen!? så man får typ korva ihop sig i den smala sängen så arslet hänger ut över kanten för att man ska kunna få tiltis över hela kroppen. fast det var nog värre för två av de andra tjejerna i kupén..

1.80-tjej: Jag måste bara fråga, hur lång är du? Inte ofta jag träffar en tjej som är nästan lika lång som jag! 
1.82-tjej: 1.82! 
Jag: ÄNTLIGEN får jag känna mig lite kort för en gångs skull! 

Ja alltså när jag stod bredvid dom två, med mina ynka 1.77 meter, jag kände mig som.. som.. att jag hade krympt i tvätten! Kul att se saker ifrån en annan synvinkel! superkul!

Ska väll strax ta tag i dagens bestyr.. åka till willys och handla.. sen kolla om det finns någon ledig tvätt-tid idag. 

ooojust! har ju fått nya golv i hall och kök.. ska bli spännande och se hur det blev! jag valde dom som var minst fulast kan man väll säga.. jag kan inte direkt påstå att öbo har bra smak.

aawell, det är dags att bege sig! adjökens!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0