självfallet min vän!

min lediga dag! vaknade upp till en strålande solig och varm dag! slängde på mig bikinin och intog positionen mot playan tillsammans med monica, för att lägga mig på stranden och lysa upp halva örebro med min bleka kropp! och vad fan händer när vi är på G? jo, självklarhetens självklarhet såklart! pang bom så börjar det ös-regna och blixtar och dunder! ironiiiiiii...

så vi körde balkonghäng istället, och det var ju inga fel det heller! satt och diskuterade om våra psykoser.. trodde jag var ensam om att känna och tycka på ett visst sätt om vissa saker. men se på fan, monica är ju tametusan värre än mig, haha, liiiiiiivet :D psychobiatches :D

fuck yeah vad det regnar!

snart kommer milla hit! hoppas det ös-regnar på henne då! för hon har ju faktiskt ett paraply haha :D

                                                                         PöZz & KjAaM

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

het het het !!!

2010-07-13 @ 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0