mumsfilibabouaaa

jag är sjuk.. . ... .. . .... .......................... (!!!)
jag minns inte sist jag var ledig 3 dagar i rad. men nu är jag det! och självaste klaraste fa-an att jag blivit smittat av värsta typen av mördarbakterier!

okej.. så illa kanske det inte är.. men det som ingår i receptet är snor, halsont, hals-kliiii, hosta, lite mer hosta, en otroligt sexig heshet, en touch av feber som kommer och går och aa.. en fruktansvärt skön värk i nedre delen av buken som brukar komma på besök 1 gång i månaden satt ju också där den skulle! yee-haa!

jag har verkligen satt mig själv på tvären idag! tycka synd om mig själv är jag rätt bra på, så eftersom att jag är sjuk, då får jag svulla chips och cola till frukost kl. 1 på dagen :D

men vafan gör det? den dagen då min hand inte får plats i pringlesburken, då ska jag börja räkna kalorierna istället för att äta dom.

och där kom samvetet ikapp! jävla pms. nu blire till att dra ut och långpromenera med jycken! ska dra med mig Jove och hennes byracka också, så ska jag och Jove gå och gnälla över livet idag för hon är också sjukvard och har jobbat natt och knappt sovit nånting idag på dagen så hon är nog världens lyckligaste hon också :D

tjingepling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0