helt otroligt!

har suttit en sväng och försökt hitta lite inspiration till en tatuering som jag ska skissa ihop.. och det här är vad jag hittade:

Fyfan vad seexiiiig!! mmm grrr wraow!



"Hej mamma det här är min nya pojkvän, och ja, han kommer att se ut såhär resten av sitt liv."



Vem fan vill ha en bacon på armen? vem fan vill ha en BACON intatuerat överhuvudtaget?!



Jag hajar inte grejen med denna? varför?



Och så har vi ju domhär populära göra-om-naveln-till-ett-rövhål. och tro mig, jag hittate vulgärare bilder.



Ett ord: Creepy.



Den här var faktiskt lite cool, en manlig bysthållare. Fast nää, jag föredrar de gamla hederliga bh:arna.



Vad sägs om att spela ett parti schack?



En gnutta humor! Fast naa, den går endå inte hem hos mig..



Hur fan tänker vissa människor när de märker sig för resten av sina liv? hujedamig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha!

2010-07-27 @ 20:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0